تمرین “جهش تولید” در دوران مقابله با ویروس کرونا
تمرین “جهش تولید” در دوران مقابله با ویروس کرونا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آمادگی آحاد جامعه از جمله صنایع تولیدی در مقابله با ویروس کرونا و تولید چند برابری اقلام بهداشتی در محدوده زمانی کوتاه توسط صنایع مختلف و گروه های جهادی، به ما آموخت که "ما می توانیم" در تحقق شعار سال نیز موفق باشیم و این دوران تمرینی برای جهش تولید هست.

به گزارش نهال امید، حبیب امین زاده در دیدار با فرماندار شهرستان میانه با اشاره به عنوان شعار سال، اظهار کرد: توسعه صنایع معدنی، جلوگیری از خام فروشی و توجه بیش از پیش به توسعه صادرات غیر نفتی همانند سال گذشته تکلیف و وظیفه‌ای است که در سال جهش تولید نیز به دنبال آنها خواهیم بود .

وی با بیان این‌که اولویت‌های سرمایه گذاری در شهرستان میانه گردآوری شده است، ادامه داد: امسال ضمن پیگیری این اولویت‌ها در حمایت از صنایع و بنگاه‌های زودبازده تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد.

امین زاده تسریع در صدور مجوزها و ارائه تسهیلات را از دیگر اقدامات حمایتی سازمان در سال جهش اقتصادی برشمرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی اداره صمت شهرستان در جهت رفع کمبود ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا، عنوان کرد: آماده همکاری لازم در خصوص تامین مواد اولیه تولید ملزومات بهداشتی و محلول های ضدعفونی کننده در شهرستان هستیم .

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان میانه نیز ضمن تقدیر از اقدامات سازمان صمت استان در حمایت از زلزله زدگان شهرستان، خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان میانه شد.محمد رضا مشایخی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل صنعتی میانه گفت: پهنه بندی معادن شهرستان میانه آماده است و هرگرونه حمایت از این بخش، اشتغالزایی پایدار را به همراه دارد.وی از ضرورت افزایش ظرفیت تولید و توسعه فولاد میانه به عنوان گامی جدی در تقویت حوزه های صنعتی و معدنی منطقه یاد کرد.

سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی