تمرینات رکابزنان تبریزی در روزهای کرونایی تعطیل نیست
تمرینات رکابزنان تبریزی در روزهای کرونایی تعطیل نیست

دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حفظ آمادگی و امنیت دوچرخه‌سواران از اولویت‌های این هیات است، گفت: تمرینات رکابزنان هر روز با اسکورت خودرویی در تبریز دنبال می‌شود.

به گزارش نهال امید، ناصر هوشیار گفت: تمرینات دوچرخه سواران در شرایط کرونایی حاکم بر جو ورزشی هر روز ساعت ۹ صبح از خط استارت واقع در پارک ائل گولی تبریز به همراه اسکورت خودرویی دنبال شده و در این تمرینات از رکابزنان نامی استان دعوت بعمل آمده است. 

دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در بعضی از این تمرینات که به صورت چهار روز پشت سرهم و یک روز استراحت انجام می گیرد، بعضی از دوچرخه سواران به صورت انفرادی تمرینات خودشان را انجام می دهند. 

هوشیار در خصوص برگزاری تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اضافه کرد: امسال شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات دوچرخه سواری و دیگر رشته های ورزشی در جهان را تحت شعاع قرار داده و زمان مسابقات را لغو و یا با تاخیر مـواجهه کرده است، لذا با توجه به گذشت زمان، دعوت از تیم های خارجی و برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان امکان پذیر نیست. 

وی با اعلام این خبر که خوشبختانه تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد تبریز سهمیه حضور در مسابقات را کسب کرده است، عنوان کرد: تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد تبریز می تواند از سال آینده در تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به عنوان نماینده استان حضور پیدا کند. 

هوشیار همچنین گفتت: تیم دوچرخه سواری بانوان نیز روزهای فرد، تمرینات خود را در پیست ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از ساعت ۱۸ پیگیری می کند.  

وی در مورد برنامه های استعدادیابی هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: روزهای زوج در پیست دوچرخه سـواری یادگار امام(ره) تبریز مسابقات استعداد یابی پسران برگزار می شود. 

  • منبع خبر : ایرنا