تماشای دیدار تراکتور – مس؛ بدون دغدغه خودروی شخصی!
تماشای دیدار تراکتور – مس؛ بدون دغدغه خودروی شخصی!

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز برای تماشای دیدار این تیم برابر مس کرمان بدون دغدغه تردد با خودروی شخصی، می توانند با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد به استادیوم یادگار امام (ره) تبریز بروند.

به گزارش نهال امید، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به هواداران دیدار تیم های تراکتور تبریز و مس کرمان سرویس دهی می کند.

هواداران تیم تراکتور تبریز می توانند بدون استفاده از خودروی شخصی و با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، به داخل ورزشگاه عزیمت کنند و در این راستا شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه جهت رفاه حال تماشاگران از مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی و هتل مرمر با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام می کند.

مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد کنترل می شود تا به محض حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز شود.

دیدار تیم های تراکتور تبریز و مس کرمان از چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت ۱۵ فردا چهارشنبه ۳۰ بهمن، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

  • منبع خبر : شهریار