تفرقه‌افکنان، خیرخواه کشور نیستند
تفرقه‌افکنان، خیرخواه کشور نیستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: کسانی که در این شرایط حساس بر طبل تفرقه می کوبند، خیرخواه کشور نیستند و مطمئنا به اهداف خود دست نخواهند یافت.

به گزارش نهال امید، محمد رضا پورمحمدی،در دیدار با مدیران تشکل‌های غیردولتی بخش‌های صنعتی و تولیدی در استان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، اظهار کرد: استقلال و آزادی، هزینه بردار است و بدون شک این برهه حساس را نیز با سربلندی و قدرت، پشت سر خواهیم گذاشت. 

وی در ادامه گفت: جهش تولید، راهبرد اصلی نجات کشور در شرایط کنونی است که باید مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد.

وی افزود: بسیاری از موفقیت‌های استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تولیدکنندگان، کارآفرینان، سیستم بانکی و نظام توزیع است.

وی ادامه داد: در سایه هماهنگی بسیار خوب بخش‌های مختلف مرتبط با صنعت و تولید، شاهد کمترین مشکلات در این حوزه و همت جمعی برای رفع مشکلات موجود هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی غرب برضد جمهوری اسلامی ایران، گفت: ضربه به اقتصاد کشور، اصلیترین برنامه دشمنان است که باید در این شرایط حساس، همدلی و وحدت برای مقابله با سیاست‌های خصمانه دشمنان افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی در طول سالیان متمادی از گذشته درخشان خود فاصله گرفته است، افزود: همه با هم باید برای بازگرداندن استان به جایگاه واقعی خود و همچنین تبدیل سرمایه های منجمد به سرمایه های مولد تلاش کنیم.

  • منبع خبر : ایسنا