تعیین برنامه واحدهای صنعتی برای عبور از پیک مصرف انرژی در سال جاری
تعیین برنامه واحدهای صنعتی برای عبور از پیک مصرف انرژی در سال جاری

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در کنار توجه به تداوم تولید، با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، آماده عبور از پیک بار در سال جاری باشند. رضا عین اله زاده در جلسه هماهنگی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰، گفت: با توجه به اهمیت استفاده […]

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در کنار توجه به تداوم تولید، با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، آماده عبور از پیک بار در سال جاری باشند.

رضا عین اله زاده در جلسه هماهنگی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰، گفت: با توجه به اهمیت استفاده حداکثری از پتانسیل دیزل ژنراتورها در واحدهای صنعتی با همکاری مجموعه صمت استان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بانک اطلاعاتی کاملی در این بخش تهیه خواهد شد.

وی از کاهش و قطع بار برنامه ریزی شده، برنامه ذخیره عملیاتی، همکاری و استفاده از مولدهای اضطراری و تعیین ساعت کار صنایع تک شیفت به عنوان برنامه‌های پاسخگویی بار برنامه ریزی شده در سال جاری یاد کرد.

معاون امور صنایع سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری شرکت‌های توزیع برق تبریز، آذربایجان و منطقه‌ای با واحدهای صنعتی در تأمین سوخت ژنراتورها، ادامه داد: تمامی واحدهای صنعتی طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حداکثر مشارکت را در کاهش بار داشته باشند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا