تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های تبریز و ممنوعیت ورود به آرامستان‌های شهری
تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های تبریز و ممنوعیت ورود به آرامستان‌های شهری

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز با اشاره به مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز از اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد. در نامه محمدحسین حسن زاده به بعضی از شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری تبریز که حاوی مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز است، بر رعایت […]

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز با اشاره به مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز از اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد.

در نامه محمدحسین حسن زاده به بعضی از شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری تبریز که حاوی مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز است، بر رعایت ضوابط و مقررات شرایط قرمز کرونایی تاکید شده است.

لازم به ذکر است؛ ممنوعیت اتراق و سفره پهن کردن در همه پارک‌ها و بوستان‌های شهری، تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌ها به غیر از ورزش و پیاده روی انفرادی، ممنوعیت تردد و مسافربری به بافت مرکزی شهر توسط اتوبوسرانی و رعایت فاصله اجتماعی در مسافرگیری‌ها و ممنوعیت سوار کردن افراد بدون ماسک، ممنوعیت ورود به آرامستان های شهری بغیر از افراد نزدیک متوفیان، ممنوعیت فعالیت همه شهر بازی ها و ممنوعیت مسافرگیری بیش از سه نفر توسط تاکسی‌های مسافربری از جمله موارد مهمی است که در مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز آمده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز؛ اعمال محدودیت های فوق از روز دهم مرداد به مدت دو هفته بوده که در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا