تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز
تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد. حجت‌الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: همه خانه‌های فرهنگ، خانه‌های سلامت، فرهنگسراها، قرائت خانه‌ها، کتابخانه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرداری تبریز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی […]

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: همه خانه‌های فرهنگ، خانه‌های سلامت، فرهنگسراها، قرائت خانه‌ها، کتابخانه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرداری تبریز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
  
وی گفت: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مجموعه شهرداری تبریز بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی، آموزش‌های خود را به صورت مجازی ارائه می‌کنند، افزود: تهیه بسته‌های آموزشی و ارائه ان در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گرفته است.

حمیدی گفت: تهیه و تدوین مطالبی در خصوص چگونگی حفظ سلامت و ورزش در خانه برای حفظ تندرستی شهروندان در ایام بروز بیماری کرونا، در قالب کمپین ” تندرستی برای همه” در فضای مجازی نیز در دسترس شهروندان قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکاری کنند.

  • منبع خبر : ایسنا