تصویب ۱۳ طرح سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی
تصویب ۱۳ طرح سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد. احمد حمزه‌زاده، از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری، با توجه به ارائه ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

احمد حمزه‌زاده، از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری، با توجه به ارائه ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، تمامی طرح‌های ارائه شده به تصویب رسید.

وی افزود: از میان ۱۳ طرح مصوب در این جلسه یک مورد به احداث هتل، پنج طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، یک مجتمع گردشگری، دو مورد مرکز آبدرمانی و سه مورد به اقامتگاه سنتی و بومگردی اختصاص یافته است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، وی اظهار کرد: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مرند، بستان‌آباد، سراب، اسکو و هشترود پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایسنا