تشدید نظارت بر توزیع و قیمت کالاهای اساسی در آستانه نوروز
تشدید نظارت بر توزیع و قیمت کالاهای اساسی در آستانه نوروز

استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشدید نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال نو و برخورد قانونی با اخلال‌گران اقتصادی در استان شد. محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون وزیر صمت با وی، گفت: وزارت صمت، نقش مهمی در عرصه جنگ اقتصادی دارد و انتظار داریم با تلاش و مدیریت […]

استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشدید نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال نو و برخورد قانونی با اخلال‌گران اقتصادی در استان شد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون وزیر صمت با وی، گفت: وزارت صمت، نقش مهمی در عرصه جنگ اقتصادی دارد و انتظار داریم با تلاش و مدیریت این وزارتخانه، در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، هیچ مشکلی از بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: با پررنگ کردن مسأله نظارت بر بازار، باید به مردم اطمینان دهیم که با اخلال‌گران عرصه اقتصادی، برخورد می‌کنیم.

وی با انتقاد از سخنان تحریک‌کننده برخی شخصیت‌های سیاسی، اظهار کرد: سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات، جفا در حق کشور، انقلاب و مردم است و همه ما باید برای رفع مشکلات و مقابله با تحریم‌ها هم‌پیمان شویم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با اشاره به آمار کشتار مرغ و نیاز مصرفی روزانه در استان، گفت: به‌رغم تامین نهاده‌های دامی مرغداران، در روزهای اخیر با کاهش تولید گوشت مرغ مواجه شده‌ایم و قطعاً با افرادی که به دنبال زیاده‌خواهی و فشار بر مردم هستند برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام