تراکتور – نساجی؛ ایستگاه پایانی نیم فصل کابوس وار پرهوادارترین تیم آسیا
تراکتور – نساجی؛ ایستگاه پایانی نیم فصل کابوس وار پرهوادارترین تیم آسیا

تیم فوتبال تراکتور در حالی در هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف تیم نساجی خواهد رفت که یک نیم فصل کابوس وار و وحشتناک را سپری کرده است و هیچ خبری از آن تیم همیشه مدعی و خطرناک نبوده است. تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران […]

تیم فوتبال تراکتور در حالی در هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف تیم نساجی خواهد رفت که یک نیم فصل کابوس وار و وحشتناک را سپری کرده است و هیچ خبری از آن تیم همیشه مدعی و خطرناک نبوده است.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس فردا پنجشنبه در مقابل تیم نساجی مازندران قرار خواهد گرفت.

این دو تیم تاکنون در بازی‌های مختلف ۲۰ بار در مقابل قرار گرفته‌اند که ۷ برد سهم نساجی، ۶ برد سهم تراکتور و ۷ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

سرخ‌های آذربایجان در بدترین وضعیت ممکن در این سال‌های اخیر قرار دارند و بعد از برکناری یا استعفای محترمانه‌ی فیروز کریمی و آمدن زوونیمیر سولدو  نیز همچنان نتایج باب میل هواداران رقم نمی‌خورد.

تراکتور در ۱۰ بازی اخیر تحت هدایت سولدو صاحب ۲ برد و ۳ تساوی و متحمل ۵ شکست شده است و اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در رده‌ی سیزدهم و نساجی مازندران نیز که تحت هدایت ساکت الهامی سرمربی اسبق تراکتور قرار دارد، با کسب ۱۹ امتیاز در رده‌ی هشتم جدول ۱۵ تیمی بازی‌ها قرار دارد.

در این بازی که مشخص نیست سولدو عباس‌زاده را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد یا خیر، پیمان بابایی امید اول گلزنی تراکتور خواهد بود که با چهار گل زده بهترین گل زن این تیم نیز محسوب می‌شود و در طرف مقابل نیز کریم اسلامی که با چهار گل زده تاکنون، بهترین گلزن نساجی و امید اول این تیم برای این بازی است.

رویارویی ساکت الهامی سرمربی و مسعود شجاعی کاپیتان نساجی با تراکتور از نکات جالب توجه این بازی محسوب می‌شود که می‌تواند انگیزه‌ی دو طرف را برای انجام بازی خوب دو چندان کند.

پرهوادارترین تیم آسیا همچنان در حالی روزها و لحظات کابوس وار خود را ادامه می‌دهد که بحث واگذاری مالکیت این تیم به شرکت مس سونگون آذربایجان بحث داغ محافل ورزشی شده است و هواداران پرشور این تیم که دیگر امیدی به زنوزی و وعده‌های عملی نشده اش ندارند، به شدت امیدوار هستند که این تیم ریشه دار و دوست داشتنی تبریزی بعد از سه فصل وحشتناک و عذاب آور بالاخره با قرار گرفتن تحت مالکیت شرکت مس، دوباره به دوران اوج خود که همواره برای کسب قهرمانی با دیگر تیم‌ها در حال رقابت بود و تبریز را برای رقبا به جهنم تبدیل می‌کرد، بازگردد.

دیدار دو تیم تراکتور و نساجی از ساعت ۱۵ فردا پنحشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و محمدرضا اکبریان، محسن سلطانی، علی رعیت و شبیر بهروزی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا