تراکتور شجاعی؛ نه در حد تونی اما بهتر از منصوریان
تراکتور شجاعی؛ نه در حد تونی اما بهتر از منصوریان

تیم‌ تحت هدایت شجاعی به مراتب بهتر از تیم ابتدای فصل که هدایتش برعهده منصوریان بود، بازی می‌کند اما فعلا تا رسیدن به حد و اندازه‌ی تیم‌ تونی فاصله دارد. روز گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، میزبان تیم شهر خودرو مشهد بود […]

تیم‌ تحت هدایت شجاعی به مراتب بهتر از تیم ابتدای فصل که هدایتش برعهده منصوریان بود، بازی می‌کند اما فعلا تا رسیدن به حد و اندازه‌ی تیم‌ تونی فاصله دارد.

روز گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، میزبان تیم شهر خودرو مشهد بود که این بازی بعد از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه بدون گل به پایان رسید. 

سرخپوشان تبریزی همانند سه دیدار قبلی تحت هدایت مسعود شجاعی بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدای کار تیم مشهدی را تحت فشار قرار دادند اما بدترین خبر ممکن برای شجاعی، مصدومیت دژاگه بود که عملا بعد از تعویض اجباری اشکان، موتور حرکتی تراکتور از کار افتاد و نظم تیم شجاعی بهم خورد. 

شجاعی بعد از سه بازی که بعنوان سرمربی نظاره گر کار بازی شاگردانش بود، این بار تصمیم گرفت خودش نیز وارد میدان شود تا بلکه گره کورشده تیمش را باز کند اما حضور کاپیتان مسعود در بازی نیز ثمر بخش نبود و بازهم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. 

موضوع دیگری که در بازی با صنعت نفت نیز کاملا مشهود بود، نیمکت خالی تراکتور بود. همانطور که در بازی روز گذشته مقابل شهر خودرو و بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت مشاهده کردیم، ظاهرا دست مسعود شجاعی برای تعویض چندان هم پر نیست و نتیجه‌ی خریدهای شاهکار ابتدای فصل ظهور و بروز پیدا می‌کند.

بدون تردید نه تنها مسعود شجاعی بلکه هر سرمربی دیگری که هدایت این تیم را برعهده بگیرد، علاوه بر بازی های لیگ برتر و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا نیز دچار مشکل خواهد شد. 

تراکتور شجاعی بهتر از تراکتور ابتدای فصل کار می‌کند اما تا رسیدن به تراکتور مدل تونی، فاصله دارد و می بایست در کنار تدبیر کادرفنی فعلی در خصوص رفع نقاط ضعف و حفظ نقاط قوت، مالک، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه بجای بازی کردن در حاشیه هایی که از سمت رسانه های پایتخت درست می‌شود، به فکر تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم و مخصوصا بازی های آسیایی باشند.

نکته پایانی اینکه مدیران باشگاه باید توجه داشته باشند که تقویت یک تیم لزوما به معنی انجام خریدهای گرانقیمت نیست. همانطور که جوانگرایی نیز به معنی نابود کردن یک تیم نیست لذا بجای اینکه با یک نگاه احساسی به فکر بستن تیم کهکشانی بی رمق یا یک تیم جوان پر اشتباه باشند، بهتر است با جذب بازیکنان کارآمد، تاثیرگذار و با کیفیت، به فکر پر کردن نقاط ضعف تیم باشند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا