تداوم پلمب مراکز غیر مجاز تفکیک زباله در جنوب غرب تبریز
تداوم پلمب مراکز غیر مجاز تفکیک زباله در جنوب غرب تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۷ تبریز اعلام کرد: پلمب واحدهای غیر مجاز تفکیک زباله و ضایعات فروشی در جنوب غرب تبریز ادامه دارد.

به گزارش نهال امید، یعقوب غیور با اشاره به این‌که این اقدامات در راستای حمایت از حقوق شهروندان و مقابله با شیوع بیماری‌های عفونی و ویروسی بوده، گفت: علی رغم هشدارهای داده شده در خصوص توقف فعالیت‌های واحدهای تفکیک زباله برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، همچنان شاهد فعالیت برخی واحدها هستیم که از شهروندان تقاضا می‌شود برای کنترل هرچه بهتر شرایط و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نهایت همکاری را با مسئولان داشته و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط فعلی تبریز و شیوع بیماری‌های ویروسی، واحدهای غیر مجاز تفکیک زباله و ضایعات فروشی با هماهنگی مقامات قضایی شناسایی و پلمب می‌شود که این مهم در راستای اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۷ با بیان این‌که امنیت جانی و سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است، افزود: نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه هفت همگام با دیگر مناطق اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده در سطح منطقه جنوب غرب تبریز را پیگیری کرده و تمامی اماکن عمومی را برای حفظ بهداشت و سلامت شهر و شهروندان به صورت روزانه ضدعفونی و پاکسازی می‌کنند.

وی با هشدار به مراکز و افرادی که در زمینه تفکیک زباله فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: در شرایط کنونی یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا پسماندها بوده که صاحبان واحدهای تفکیک زباله برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان ضروریست تا اتمام این شرایط فعالیت واحدهای خود را متوقف کنند.

روابط عمومی شهرداری تبریز