تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به تصمیم ستاد کرونا است
تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به تصمیم ستاد کرونا است

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به مصوبه‌ی ستاد کرونا بوده و روز شنبه اعلام می‌شود. بهروز مهدوی، عصر پنجشنبه در گفت‌وگوی خبری با اشاره به روند اعمال محدودیت‌های کرونایی از شنبه پانزدهم آذر ماه، گفت: از شنبه به مدت ۱۵ روز، وضعیت نارنجی را خواهیم داشت و فعالیت گروه‌های […]

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به مصوبه‌ی ستاد کرونا بوده و روز شنبه اعلام می‌شود.

بهروز مهدوی، عصر پنجشنبه در گفت‌وگوی خبری با اشاره به روند اعمال محدودیت‌های کرونایی از شنبه پانزدهم آذر ماه، گفت: از شنبه به مدت ۱۵ روز، وضعیت نارنجی را خواهیم داشت و فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو در این وضعیت، مجاز بوده، اما همچنان گروه‌های سه و چهار تعطیل، هستند.

وی اضافه کرد: کلانشهر تبریز به ۱۰ منطقه تقسیم شده است و طرح شهید سلیمانی نیز در محلات اجرا می‌شود.

وی از تداوم تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان تبریز خبر داد و گفت: حمل و نقل عمومی تبریز تا هفت عصر ادامه خواهد داشت؛ ورود خودروهای غیربومی به تبریز، همچنان ممنوع است. 

فرماندار شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شرایطمان از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی رسیده، اما این وضعیت بسیار شکننده خواهد بود، در حالیکه افزایش سه برابری تلفات بیماری را پیش‌بینی کرده بودند، با همت و همکاری مردم توانستیم سرعت شیوع را کنترل کنیم. 

وی در خاتمه تاکید کرد: مردم باید از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها اجتناب کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

  • منبع خبر : ایسنا