تحویل گوشت فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز درب منازل شهروندان
تحویل گوشت فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری تبریز درب منازل شهروندان

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار و تامین ساز و کارهای مناسب، قابلیت ارسال گوشت‌های شناسنامه دار به درب منازل شهروندان در کشتارگاه تبریز ایجاد شد. کریم قدرتی در این خصوص اظهار کرد: گوشت‌های شناسنامه دار بسته بندی با قیمت عرضه شده در فروشگاه کشتارگاه تبریز و به صورت کاملا بهداشتی، […]

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار و تامین ساز و کارهای مناسب، قابلیت ارسال گوشت‌های شناسنامه دار به درب منازل شهروندان در کشتارگاه تبریز ایجاد شد.

کریم قدرتی در این خصوص اظهار کرد: گوشت‌های شناسنامه دار بسته بندی با قیمت عرضه شده در فروشگاه کشتارگاه تبریز و به صورت کاملا بهداشتی، به درب منازل شهروندان ارسال می‌شود.

وی تشریح کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با سفارش دادن گوشت مورد نیاز، آن را با هزینه ناچیر حمل درب منزل خود تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: سفارش گیری از طریق شماره‌های ۰۹۳۷۳۲۳۲۳۱۲ و  ۰۹۳۷۳۲۳۵۵۳۵ خواهد بود و گوشت سفارشی ظرف حداقل زمان به محل سفارش شده در تمامی نقاط تبریز ارسال خواهد شد.

قدرتی افزود: امیدواریم با ادامه این روند هم شاهد کاهش رفت و آمد شهروندان در اوضاع کنونی باشیم و هم بتوانیم با توزیع گوشت بهداشتی و روز خدمات شایسته‌ای را در اختیار شهروندان تبریزی قرار دهیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: تلاش ما در راستای توزیع آسان گوشت بهداشتی با حداقل قیمت به شهروندان است که تا کنون نیز در این خصوص توفیقات خوبی به‌دست آمده است.

  • منبع خبر : ایسنا