تامین منابع آبی جدید در اهر ضروری است
تامین منابع آبی جدید در اهر ضروری است

فرماندار اهر بر تامین منابع آبی جدید در این شهرستان تاکید کرد. رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط جوی و کمبود نسبی منابع آبی سطحی و زیرزمینی در شهرستان اهر، لازم است در راستای تامین آب کشاورزی و شرب این شهرستان، منابع آبی دیگری شناسایی شود. وی افزود: شهرستان اهر با […]

فرماندار اهر بر تامین منابع آبی جدید در این شهرستان تاکید کرد.

رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط جوی و کمبود نسبی منابع آبی سطحی و زیرزمینی در شهرستان اهر، لازم است در راستای تامین آب کشاورزی و شرب این شهرستان، منابع آبی دیگری شناسایی شود.

وی افزود: شهرستان اهر با توجه به قرارگیری در منطقه کوهستانی دارای ظرفیت‌های آبی فراوانی است که باید با شناسایی این ظرفیت‌ها گامی عملی در شناسایی و تامین منابع آبی جدید در این شهرستان انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی، سد ستارخان را تنها منبع برای تامین آب شرب و کشاورزی این شهرستان عنوان کرد و گفت: ظرفیت آب موجود در سد ستارخان باید حفظ شود تا در مواقع بحرانی و اضطراری از این آب جایگزین برای تامین آب شرب استفاده شود.

خدابخش در ادامه به ضرورت آزادسازی حریم رودخانه‌ها در شهرستان اهر اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی باید نسبت به آزاد سازی حریم رودخانه‌های این شهرستان اقدام و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا