رئیس دادگستری شهرستان کلیبر بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مراجعین به دستگاه قضایی تأکید کرد.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی در جلسه مشترکی که با حضور قضات، کارکنان اداری و اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان کلیبر برگزار شد میرمهدی قریشی زاده رئیس دادگستری شهرستان کلیبر نکات و مواردی را در خصوص مسائل و مشکلات موجود و ضرورت تکریم مراجعین در مراجع قضایی یادآور شد.
رئیس دادگستری شهرستان کلیبر با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی وظیفه سنگینی را در احقاق حقوق مردم دارد افزود: از این لحاظ از شأن و منزلت ویژه ای در میان مردم برخوردار است و توقع مردم از کارکنان این دستگاه بالاتر است.
وی گفت: وظیفه کلیه کارکنان قضایی و اداری و شوراهای حل اختلاف در این مرجع این است که این جایگاه را حفظ و حراست از آن تمام مساعی خود را به کار گیرند.
جواد حقویردی‌پور دادستان عمومی و انقلاب کلیبر نیز با اشاره به جلسه مشترکی که با ریاست کل دادگستری استان و معاونین ایشان داشته اند نکاتی را در مورد مسائل و مطرح شده و بهبود وضعیت اداری و تکریم مراجعین یادآور شد.
وی گفت: هدف اصلی تشکیلات قضایی خدمت به مردم و احقاق حقوق آنان است و بی تردید رضایت مردم از این دستگاه رضایت الهی را هم در پی خواهد داشت.