تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی
تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد. غلامعلی راستی با بیان این‌که با پیگیری‌های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم […]

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد.

غلامعلی راستی با بیان این‌که با پیگیری‌های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی از طریق نمایندگی‌ها در حال توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

وی افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش به صورت مویرگی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از “عدم عرضه و گرانفروشی” با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی تماس حاصل کنند.

راستی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی نداریم و براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای سه شرکت تأمین کننده روغن نباتی استان سهمیه به میزان حدود ۱۴۰۰ تن ابلاغ شده و شرکت‌های مذکور موظف به تأمین و توزیع مویرگی روغن به روال قبل برای شهروندان هستند.

وی با بیان این‌که تلاش‌مان پرهیز از سهمیه بندی است، چراکه تولید به حد کافی وجود دارد، گفت: با توجه به تداوم تولید و تأمین شهروندان در حد نیاز مصرفی خود نسبت به خرید اقدام کنند تا سایر هم استانی‌ها نیز مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی ادامه داد: توزیع روغن نباتی تأمین شده در تعاونی‌های کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح، کارکنان دولت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و از طریق اصناف تداوم داشته و بازرسان مقیم نیز در محل‌های پیش بینی شده بر فرایند عرضه نظارت خواهند داشت.

  • منبع خبر : ایسنا