بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر
بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و جوانان شهرستان اهر را بیکاری و اشتغال عنوان کرد.

احمد محرم زاده در جلسه شورای اداری اهر با اشاره به آمار افزایشی بیکاری در این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان اظهار کرد: یکی از علت‌های بیکاری جوانان آماده نبودن زیرساخت‌ها یا ضعیف بودن آنها است.

وی در ادامه اهر را شهرستانی تاثیرگذار در سطح کشور و استان عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای گذشته‌ای روشن و پرافتخار است و باید آینده‌ی آن نیز پرافتخار باشد و این با وجود جوانان فرهیخته، نخبگان و تحصیل کردگان این منطقه مقدور خواهد شد.

محرم زاده گفت: در حال حاضر غیر از شهرستان‌ها در استان نیز مشکلاتی وجود دارد و اگر بخواهیم در شهرک صنعتی، سرمایه گذار جذب کنیم از نظر برق مشکل داریم و اقدامی از سوی وزیر در خصوص ایجاد پست برق در شهرک صنعتی اهر و بیلوردی انجام شده است که در صورت تحقق این امر و همکاری صمیمانه ادارات به دور از بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار مقدمات اشتغال جوانان منطقه فراهم می‌شود.

وی ضمن قدردانی از روند احداث بزرگراه «اهر-تبریز» و به زیر بار ترافیک رفتن این محور مواصلاتی، از مسئولان خواست در جذب سرمایه گذار تلاش کنند و باعث فرار سرمایه گذاران نشوند تا دغدغه اصلی مردم و مسئولان که اشتغال است برطرف شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، شهر را موجود زنده ذکر کرده و از شهردار جدید اهر خواست با برنامه‌ریزی و حرکت مناسب زمینه پویایی، توسعه‌ی متوازن شهر و ایجاد درآمد پایدار با کمک ظرفیت و پتانسیل موجود شهرداری اقدام کند.

وی همچنین گفت: شهردار اهر باید در توسعه‌ی متوازن شهر به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشد و در تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری به جد توجه کند چراکه مردم، ولی نعمتان انقلاب می‌باشند و باید تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارهای تمام ادارات و ارگان‌ها شهرستان باشد.

محرم زاده افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و حل معیشت آنها از دغدغه‌های مسئولان ارشد کشوری بوده و لازم است رضایتمندی مردم در این خصوص فراهم شود.

وی گفت: نحوه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات و خواسته‌ها را حل کند چراکه این مردم در برابر تمام مشکلات، کاستی‌ها، جنگ‌ها و… ایستادگی کردند و امروز وظیفه‌ی مسئولان، حل مسائل و مشکلات مردم است که باید در فلسفه کاری تمام مسئولان اداری باشد.

به گزارش نهال امید ، محرم زاده ضمن تاکید بر تهیه‌ی تجهیزات و نیازمندیهای شهرستان اهر با تلاش و پیگیری از مسئولان ارشد استانی و کشوری از مجموعه شهرداری خواست با انسجام و وحدت و به دور از جناح بازی آستین بالا بزنند تا در توسعه و پیشرفت شهر اهر گام بردارند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا