بیاتلو: برای حفظ جایگاه ماشین‌سازی خواهیم جنگید
بیاتلو: برای حفظ جایگاه ماشین‌سازی خواهیم جنگید

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه تیم ماشین سازی تیم بزرگ و ریشه داری است گفت: برای کسب موفقیت و حفظ جایگاه این تیم در لیگ برتر خواهیم جنگید. وحید بیاتلو عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ماشین سازی و گل گهر با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم حریف دارد، […]

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه تیم ماشین سازی تیم بزرگ و ریشه داری است گفت: برای کسب موفقیت و حفظ جایگاه این تیم در لیگ برتر خواهیم جنگید.

وحید بیاتلو عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ماشین سازی و گل گهر با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم حریف دارد، افزود: تیم گل گهر یک تیم متمولی است و از بازیکنان خوب و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر نیز برخوردار می‌باشد.

سرمربی تیم سبزپوشان تبریز خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف و قوت تیم گل گهر کار کرده ایم و امیدواریم سه امتیاز این بازی را تقدیم هواداران کنیم.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم، اضافه کرد: در بازی قبلی حقمان باخت نبود و در بازی دوم با توجه به اینکه عملکرد خوبی داشتیم ولی دقیقه ۹۰ گل دریافت کردیم که باعث شکست تیم شد

وی گفت: در بازی اول در مشهد شاگردانم شرایط خاصی داشتند و تمرکز لازم را نداشتیم.

بیاتلو اظهار کرد: مطمئن هستم فردا مقابل تیم گل گهر بازیکنان تیم ماشین سازی بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ۱۶ بازیکن بومی منطقه را از شهرهای دیگر جذب کرده است، گفت: تیم ماشین سازی تیم بزرگی است و برای حفظ جایگاه این تیم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.
 

مربی گل گهر: با تمام توان وارد میدان می شویم

مربی تیم گل گهر نیز اظهار کرد: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و بازی فردا مقابل تیم ماشین سازی برای ما بازی آخر لیگ است و با تمام توان و تاکتیک تیمی وارد میدان خواهیم شد.

سعید الهویی افزود: امیدوارم فردا هم شرایط جوی و هم زمین ورزشگاه کیفیت خوبی را داشته باشد تا بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: تیم ماشین سازی با ترکیب جدید و جوانی وارد مسابقات لیگ بیستم شده و سرمربی این تیم نشان داده است که استراتژی خوبی دارد.

الهویی افزود: رفته رفته بازی بازیکنان ماشین سازی بهتر شده و برای هدف خودشان در زمین بازی می‌جنگند.

وی اظهارکرد: امیدوارم بازیکنان گل گهر سیرجان هم برنامه تاکتیکی آقای قلعه نویی را در طول بازی انجام بدهند تا پیروز از میدان خارج شویم.

الهویی خاطرنشان کرد: تمرینات زیادی را برای بازی فردا انجام دادیم و مقابل تیم ماشین سازی بازیکن غایب نداریم و دست آقای قلعه نویی برای ترکیب تیم باز است.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به دلیل تاخیر پروازی نتوانست به نشست خبری قبل از بازی برسد ولی مربی این تیم با ارسال صحبت‌های خود در مورد بازی فردا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا