بهره برداری از مسیر دسترسی اتوبان «تبریز-سهند» به شهرک شهید مدنی
بهره برداری از مسیر دسترسی اتوبان «تبریز-سهند» به شهرک شهید مدنی

شهردار تبریز گفت: همزمان با افتتاح اتوبان تبریز-سهند، مسیر دسترسی به شهرک صنعتی «شهید مدنی» نیز به بهره برداری می‌رسد. ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز، با اشاره به گشایش اتوبان تبریز-سهند، اظهار کرد: افتتاح این اتوبان باعث حذف دسترسی به برخی مناطق از جمله شهرک شهید مدنی می‌شود […]

شهردار تبریز گفت: همزمان با افتتاح اتوبان تبریز-سهند، مسیر دسترسی به شهرک صنعتی «شهید مدنی» نیز به بهره برداری می‌رسد.

ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز، با اشاره به گشایش اتوبان تبریز-سهند، اظهار کرد: افتتاح این اتوبان باعث حذف دسترسی به برخی مناطق از جمله شهرک شهید مدنی می‌شود که شهرداری تبریز برای پیشگیری از هرگونه اختلالی در رفت و آمد شهروندان شاغل در این شهرک و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در آن، مسیر دسترسی جدیدی احداث کرده است.

وی تشریح کرد: مسیر دسترسی اتوبان تبریز-سهند به شهرک صنعتی شهید مدنی به طول ۵۵۰متر و عرض ۱۲ متر در مدت زمانی اندک احداث شده و همزمان با بهره برداری از اتوبان تبریز-سهند، گشایش می‌یابد.

وی در ادامه درباره ترافیک احتمالی ناشی از  افتتاح اتوبان تبریز-سهند، گفت: تاکید داریم احداث رمپ و لوپ‌های موردنیاز این اتوبان که بار ترافیکی را به شریان‌های اصلی شهر هدایت می‌کند، توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری تبریز به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته و برای سال ۱۴۰۰ نیز برنامه‌هایی در این خصوص مد نظر داریم.

عضو شورای شهر تبریز نیز از اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت بار ترافیکی شهر پس از گشایش اتوبان تبریز-سهند خبر داد.

کریم صادق زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اتوبان تبریز-سهند اکنون پس از سالگها انتظار به بهره برداری می‌رسد که برای ۸۰هزار ساکن سهند، اتفاقی مبارک است.

وی ادامه داد: بهره برداری از اتوبان تبریز-سهند باعث کوتاه شدن فاصله پنج کیلومتری فاصله این دو شهر و کاهش مدت زمان مسافرت به یک سوم می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد مسیر دسترسی این اتوبان به شهرک شهید مدنی توسط شهرداری تبریز، اظهار کرد: با احداث این مسیر، از طریق مسیر وادی رحمت نیز به اتوبان تبریز_پاسداران  دسترسی ایجاد شده و افراد شاغل در شهرک شهید مدنی با مشکل تردد مواجه نخواهند بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق زاده همچنین اضافه کرد: در موضوع اتوبوسرانی نیز تمهیدات لازم برای مدیریت بار ترافیکی شهر پس از افتتاح اتوبان تبریز-سهند اتخاذ شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا