بهره‌گیری از زبان هنر در معرفی چهره‌های برجسته ملی اثربخش است
بهره‌گیری از زبان هنر در معرفی چهره‌های برجسته ملی اثربخش است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز با معرفی چهار اثر تولیدی خانواده فرهنگی شهرداری تبریز در ادای احترام به سردار دل‌ها، بر بهره گیری هر چه بیشتر از زبان هنر در معرفی چهره‌های برجسته ملی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد. حجت الاسلام احمد حمیدی در مراسم رونمایی از آثار فرهنگی مرتبط با سپهبد […]

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز با معرفی چهار اثر تولیدی خانواده فرهنگی شهرداری تبریز در ادای احترام به سردار دل‌ها، بر بهره گیری هر چه بیشتر از زبان هنر در معرفی چهره‌های برجسته ملی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد حمیدی در مراسم رونمایی از آثار فرهنگی مرتبط با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محضر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با حضور شهردار تبریز و مدیران فرهنگی شهر، گفت: پاسخ هنرمندانه به توطئه‎های دشمن، روشی ماندگار، اثربخش و ارزشمند است که تاثیر آن همیشه در پهنه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی، چهار رخداد فرهنگی را برنامه‌ریزی کرده است، افزود: در دهه بصیرت آثار فراخوان «از قاسم تا محسن»، کتاب صوتی «سرباز ولایت»، نماهنگ «رادمرد قبیله سلمان» و کتاب «عقیق سلیمانی»، تولید و آماده شده که به زودی در فضاهای عمومی شهر و نیز رسانه‌های مجازی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: ۶۵۶ اثر در فراخوان از قاسم تا محسن حضور داشتند که این رقم برای ما بسیار قابل توجه و غافلگیر کننده بود.

حمیدی با اشاره به همراهی همگانی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سردار دلها ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه سراسری کلانشهرهای کشور در برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در شهر کرمان و گلزار شهدای گلگون کفن آن شهر، این پوسترها به نمایش درخواهد آمد تا سهمی هر چند کوچک در ادای احترام به آن سردار پاکباز ولایت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی عقیق سلیمانی، از سلسله مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز با عنوان «در خانه بخوانیم» در حال برگزاری بوده که با استقبال گسترده شهروندان روبرو شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار تبریز افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی که توسط مجموعه فرهنگی شهرداری تبریز انجام شده است، ناخواسته تبدیل به یک جریان فرهنگی در سطح کشور و حتی منطقه شده که مفهوم آن تا مرزها، فرا رفته و اثر آن در نگرش دیگران در خصوص فرهنگ و آرمان‌های ما بازتاب می‌یابد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا