بهره‌مندی ۹۸ درصد از جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی
بهره‌مندی ۹۸ درصد از جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی

رئیس اداره گاز شهرستان اهر از بهره مندی ۹۸ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از گاز طبیعی خبر داد. عزیز عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان اهر یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان در گازرسانی به مناطق روستایی بوده و تاکنون ۱۷۲ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: […]

رئیس اداره گاز شهرستان اهر از بهره مندی ۹۸ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از گاز طبیعی خبر داد.

عزیز عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان اهر یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان در گازرسانی به مناطق روستایی بوده و تاکنون ۱۷۲ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: تنها ۲۰ روستای این شهرستان باقی مانده که به زودی به این روستاها نیز گازرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع روستاهای باقی مانده، ۱۱ روستا زیر پنج خانوار بوده و ۹ روستا نیز پنج تا ۱۰ خانوار است، افزود: از ۹ روستای بالای پنج خانوار نیز گازرسانی به سه روستا در مرحله مطالعه و تایید نهایی و در شش روستای دیگر گازرسانی به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه پرسنل خدوم و زحمتکش این اداره به صورت جهادی در خدمت مردم هستند، اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که در خدمت رسانی به روستاهای این شهرستان، به دورترین و صعب العبورترین روستاها مثلا روستای “کرملو” در نزدیکی مشکین شهر نیز گازرسانی کرده‌ایم.

عزیزی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری اهر از نعمت گاز طبیعی، افزود: در شهرستان اهر، علاوه بر تامین گاز از خط اصلی، سه خط انتقال گاز نیز شامل دو خط ۱۰ و ۲۰ اینجی شمال از خط سراب و دوزدوزان و همچنین خط سوم به طول ۷۰ کیلومتر از ارمنستان به سمت اهر با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان فعال بوده و در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا