بناب و ملکان قهرمان والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی شدند
بناب و ملکان قهرمان والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی شدند

با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی، بناب در بخش بانوان و ملکان در بخش مردان، مقام قهرمانی را به دست آوردند. مسابقات والیبال ماسه ای(ساحلی) روستایی آذربایجان شرقی به همت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در ۲ بخش بانوان و آقایان اول تا دوم مهر ماه جاری در مجتمع ورزشی ولایت شهرستان بناب برگزار شد. این […]

با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی، بناب در بخش بانوان و ملکان در بخش مردان، مقام قهرمانی را به دست آوردند.

مسابقات والیبال ماسه ای(ساحلی) روستایی آذربایجان شرقی به همت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در ۲ بخش بانوان و آقایان اول تا دوم مهر ماه جاری در مجتمع ورزشی ولایت شهرستان بناب برگزار شد.

این مسابقات در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم از ۱۳ شهرستان استان برگزار شد و در نهایت تیم های فولاد صنعت (ب) بناب به عنوان قهرمان و تیم های میانه و فولاد صنعت (الف) بناب به ترتیب به مقام های دوم سوم دست یافته و کاپ اخلاق و عنوان چهارمی نیز به تیم جلفا رسید.

بناب و ملکان قهرمان والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی شدند

مسابقات والیبال ساحلی در بخش آقایان نیز با شرکت ۱۸ تیم از ۱۶ شهرستان استان برگزار شد و در نهایت تیم ملکان به مقام قهرمانی و تیم های فولاد صنعت (الف) بناب و تبریز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند و کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم آذرشهر رسید.

  • منبع خبر : ایرنا