برگزاری کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز
برگزاری کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کودکان و نوجوانان برای کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری در فصل بهار خبر داد. علی بینش با اعلام این مطلب بیان کرد: روند رو به رشد شرکت‌ کنندگان و عناوین کارگاه‌ها از تابستان سال جاری تاکنون قابل توجه بوده و حاکی از […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کودکان و نوجوانان برای کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری در فصل بهار خبر داد.

علی بینش با اعلام این مطلب بیان کرد: روند رو به رشد شرکت‌ کنندگان و عناوین کارگاه‌ها از تابستان سال جاری تاکنون قابل توجه بوده و حاکی از رضایت عمومی خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مجازی است.

 وی با بیان این‌که برای کارگاه‌های تخصصی و آنلاین در بهار ۱۴۰۰ عناوین جدیدی نیز اضافه شده است، تاکید کرد: مجموعه کارگاه‌های حال خوش زندگی با موضوعاتی همچون شادبودن، خوش‌بینی و خودباوری، داستان نویسی در سطح مقدماتی تا پیشرفته، ساخت عروسک نمایشی، موسیقی ارف، نوشتن خلاق، ساخت زیورآلات تزئینی، خوانش متون ادبی، فن بیان و زبان بدن و پرورش خلاقیت به همراه نقاش و سفال و نجوم از جمله کارگاه‌های هستند که در فصل بهار به صورت آنلاین برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

 مدیرکل کانون استان افزود:در مجموع ۴۰ کارگاه آنلاین فرهنگی هنری و ادبی برای علاقه‌مندان در فصل بهار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌ها افزود: علاقه‌مندان فرصت دارند از ۱۱ تا ۲۱ اسفندماه با مراجعه به سامانه asharghi.kpf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  آذربایجان شرقی، وی افزایش مهارت‌های فرهنگی و هنری به ایجاد نشاط و شادابی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کارگاه‌های تخصصی آنلاین برشمرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا