برگزاری مراسم عروسی و عزا در اهر ممنوع است
برگزاری مراسم عروسی و عزا در اهر ممنوع است

فرماندار اهر گفت: هرگونه برگزاری مراسمات عروسی، عقد و عزا در اهر ممنوع می باشد و در صورت تخطی از این امر مطابق مقررات ستاد مقابله با کرونا، برخورد خواهد شد. رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر، اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش روند بستری بیماران در […]

فرماندار اهر گفت: هرگونه برگزاری مراسمات عروسی، عقد و عزا در اهر ممنوع می باشد و در صورت تخطی از این امر مطابق مقررات ستاد مقابله با کرونا، برخورد خواهد شد.

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر، اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش روند بستری بیماران در بیمارستان باقرالعلوم هستیم.

وی گفت: بیشترین آمار ابتلا به کرونا ویروس در سه هفته گذشته با افزایش ۲۹ درصدی همراه بوده که عامل اصلی آن ورود میهمانان و مسافران نوروزی می‌باشد.

خدابخش ضمن اشاره به گسترش نوع جهش یافته ویروس کرونا در جامعه، افزود: متاسفانه با اعلام مسئولان درمانی، علایم مراجعه کنندگان به مراکز درمانی منطبق با کرونای انگلیسی بوده است؛ لذا از کلیه مردم درخواست می‌شود تا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، جدی گرفتن استفاده از ماسک در مراکز عمومی و پرخطر، عدم تجمع و برگزاری مراسمات در مبارزه و مهار مسئولان و کادر درمانی با این بیماری همکاری کنند.

وی بر رعایت دستورالعمل بهداشتی توسط واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: در این خصوص ۲۹ واحد صنفی به دلیل عدم دستورالعمل های بهداشتی کرونا پلمب شده‌اند و در صورت مشاهده موارد دیگر در این خصوص بلافاصله با واحد صنفی متخلف برخورد یا پلمب خواهد شد.

انتهای پیام