برگزاری سلسله نشست‌های علمی و تبیینی با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی
برگزاری سلسله نشست‌های علمی و تبیینی با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی

سلسله نشست‌های علمی و تبیینی با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی توسط دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در ادامه نشست‌های اندیشه‌ورزی روزهای دوشنبه، هر دو هفته یکبار با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی سلسله نشست‌های علمی و تبیینی برگزار می‌شود.

این جلسات گفت‌وشنود که اعضای آن را اساتید مطرح حوزه و دانشگاه و فعالان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تشکیل می‌دهند، در حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بررسی و برای تقویت نقاط مثبت و کاهش آسیب‌های موجود راه کارهای علمی و عملی ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۳۱ جلسه در این زمینه برگزار شده و قرار است تا ۱۵ فرودین ماه نخستین جلسه سالجاری با موضوع خاستگاه و جایگاه وحیانی جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلیمن سید صادق بنی فاطمه ساعت پنج عصر برگزار شود.

به گزارش نهال امید ، دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از اساتید و فرهیختگان و فعالان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی دعوت به عمل می‌آورد تا در این جلسه حضور بهم رسانند.