مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف، انجام به موقع عملیات یخ‌زدایی و اوره‌پاشی باند مانع از لغو پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و هم اکنون تمامی پروازهای فرودگاه طبق برنامه به صورت منظم در حال انجام است. رامین آذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف و […]

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف، انجام به موقع عملیات یخ‌زدایی و اوره‌پاشی باند مانع از لغو پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و هم اکنون تمامی پروازهای فرودگاه طبق برنامه به صورت منظم در حال انجام است.

رامین آذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف و افت شدید درجه حرارت، بلافاصله نیروهای آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای این فرودگاه عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی و تردد خودروهای سنگین روی باند پرواز را آغاز کردند.

وی افزود: نخستین عملیات یخ زدایی باند برای هواپیمایی آتا در این فرودگاه انجام شد و عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند ۳۰ چپ فرودگاه تبریز برای مقابله با یخبندان شبانگاهی نیز توسط پرسنل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ادامه داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به انجام عملیات لکه گیری باند فرودگاه توسط این پرسنل، گفت: در صورت بارش دوباره برف، کارکنان اداره ایمنی و آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما آماده انجام عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند پروازی فرودگاه هستند.

  • منبع خبر : ایسنا