برف راه ارتباطی ۱۳۰ روستای بستان آباد را بست
برف راه ارتباطی ۱۳۰ روستای بستان آباد را بست

رییس اداره راهداری بستان آباد گفت: راه ارتباطی ۱۳۰ روستا در شهرستان به دلیل بارش برف و بوران بسته است. اسد چوپانی روز جمعه در مصاحبه گفت: با تلاش عوامل راهداری تمامی راه های اصلی در این شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد. وی با بیان اینکه ارتفاع برف در […]

رییس اداره راهداری بستان آباد گفت: راه ارتباطی ۱۳۰ روستا در شهرستان به دلیل بارش برف و بوران بسته است.

اسد چوپانی روز جمعه در مصاحبه گفت: با تلاش عوامل راهداری تمامی راه های اصلی در این شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این شهرستان به ۴۰ سانتیمتر می رسد، افزود: ارتفاع برف در بلندی هایکوهستان به بیش از یک متر هم می رسد.

چوپانی با اشاره به کمبود ماشین آلات راهداری و موقعیت جغرافیایی شهرستان بستان آباد گفت: تلاش کرده ایم با این امکانات کم در خدمت رسانی به مردم به صورت جهادی وارد شویم.

وی همکاری دهیاری ها و استفاده از توان ماشین آلات آن ها را در مسیر گشایی راه های روستایی مهم عنوان کرد و اظهار کرد: تمامی اکیپهای راهداری شهرستان بستان آباد در محورهای فرعی مستقر و مشغول مسیرگشایی هستند.

چوپانی از مردم خواست در موارد غیرضروری از سفرخوداری کرده و یا وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز و در جبهه شمالی ارتفاعات سه هزار و ۸۰۰ متری سهند واقع شده و در فصل زمستان آب و هوای بسیار سردی دارد.

  • منبع خبر : ایرنا