برخی کلاس‎های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‎ شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود
برخی کلاس‎های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‎ شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، دوره‎های آموزشی زبان انگلیسی و برخی از دوره‌های آموزشی دیگر که امکان برگزاری دارند، به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‎شود.

به گزارش نهال امید، اکبر اسمعیلی با اشاره به این‌که یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، اظهار کرد: در کلاس‎های آنلاین جهاددانشگاهی آذربایجان‎شرقی علاوه بر امکان ضبط کلاس‎ها و مشاهده مجدد، امکان استفاده از نقطه نظرات خانواده‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: کلاس‎های آموزشی آنلاین طبق برنامه‎ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسان هرسطح از اوایل اسفند ماه در تمامی مراکز جهاددانشگاهی استان با نظارت مستقیم کارشناسان آموزش شروع شده است.

وی ادامه داد: آموزش مجازی برای فراگیران جهاددانشگاهی به صورت کاملاً رایگان بوده و برگزاری مجدد کلاس‎های حضوری مراکز آموزشی و دوره‎های تخصصی کوتاه‎مدت جهاد‎دانشگاهی تابع شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود، کلاس‎های حضوری مجدداً برپا شود.