برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی در تبریز
برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از برخورد جدی با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی با همکاری دستگاه قضائی استان خبر داد.

به گزارش نهال امید، علیرضا اصغری اظهار داشت: با تاکید دادستان تبریز، برای حفظ سلامت شهروندان با جدیت کامل با متخلفان حوزه پسماندهای پزشکی طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۵۰ قانون اساسی کشور و با در نظر گرفتن تهدیدات جدی و خطرات زیست محیطی پسماندهای پزشکی، بیمارستانی و مخلوط کردن پسماندهای مذکور با سایر پسماندها و عدم نظارت و مدیریت صحیح توسط متصدیان امر، به‌خصوص بالاترین مقام اجرایی مجموعه‌ها، هرگونه تخطی از قوانین برابر ماده ١٣ قانون مدیریت پسماندها مصوب ۲۰ اردیبهشت سال ۸۳ و ماده ١٨ همان قانون و ماده ۶٨٨ قانون مجازات اسلامی جرم بوده و سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط به‌خصوص مراجع قضائی بدون هیچ ملاحظه‌کاری با متخلفان امر برخورد قاطع خواهد کرد.

اصغری بابیان اینکه شهر متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: برای سلامتی شهروندان و فرزندان این مرز و بوم که آینده‌سازان مملکت هستند، از هیچ شخص یا نهادی واهمه‌ای نداریم و با عزمی راسخ در راه اجرای قانون و آبادانی روزافزون تبریز قدم خواهیم برداشت و از دستگاه قضائی تشکر ویژه داریم که ما را در این راه یاری خواهند کرد.

مهر