برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی را به دیزل ژنراتور مجهز کنید
برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی را به دیزل ژنراتور مجهز کنید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر الزام نصب دیزل ژنراتور در برج‌ها، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های بلند مرتبه تاکید کرد.

 عادل کاظمی با بیان این مطلب، تاکید کرد: در صورت عدم وجود دیزل ژنراتور در این ساختمان‌ها و در صورت نیاز شبکه به اعمال خاموشی، اعتراضات بعدی و مطالبه‌گری در این خصوص متوجه هیئت مدیره ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تجربه‌ی موفق تعدادی از کلانشهرها در ممیزی الزامات ساختمانی از قبیل وجود و آماده بکار بودن دیزل ژنراتور در برج‌ها، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های بلندمرتبه از طریق شهرداری و همچنین نصب پلاک شناسایی بر روی دیزل ژنراتور این مشترکان جهت جلوگیری از انتقال دیزل ژنراتور بعد از اخذ پایان کار، این امر بهتر است در کلانشهر تبریز نیز اجرا شود و ما این پیشنهاد را به مدیریت بحران استانداری ارائه کرده‌ایم.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز،به گفته‌ی وی، جهت تامین بخشی از نیاز مصرف برق ساختمان‌ها، پیشنهاد الزام نصب و استفاده از سلول‌های فتوولتائیک در ساختمان‌های جدیدالاحداث را که زیربنای بالائی دارند، به استانداری، سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان داده‌ایم تا از این طریق نیز گام‌های جدیدی در مسیر مدیریت مصرف انرژی برداریم.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا