بانک‌های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند
بانک‌های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه استان، گفت: به‌رغم تعطیلی و شیفت‌بندی برخی ادارت و سازمان‌ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند. محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز، گفت: به برکت […]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه استان، گفت: به‌رغم تعطیلی و شیفت‌بندی برخی ادارت و سازمان‌ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز، گفت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش‌های استان، روند پرشتاب توسعه، بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت استان اشاره کرد و افزود: مدیریت فرآیندی در بدنه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع، در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.
 
وی با بیان اینکه بانک‌ها همواره در روند توسعه استان، نقشی ممتاز دارند، اظهار کرد: به‌رغم تمامی مشکلات موجود ازجمله کرونا و تحریم‌ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک‌ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.
 
استاندار آذربایجان شرقی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز اشاره کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت، گفت: بیماری کرونا در استان، مدیریت شده ولی از بابت ازدحام مردم در اماکن عمومی و شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا نگران هستیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به ۳۹۰ نفر کاهش یافته است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، درمانگاه بانک ملی ایران در دو طبقه و در مساحتی نزدیک به ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا