باشگاه علم و ادب: از بازیکن جدید تراکتور شکایت می‌کنیم
باشگاه علم و ادب: از بازیکن جدید تراکتور شکایت می‌کنیم

مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: از عرفان سیدی، بازیکن جدید تیم تراکتور، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم. اسماعیل بابازاده روز چهارشنبه در یک گفتگوی خبری افزود: عرفان سیدی در حالی دیروز با باشگاه تراکتور قرارداد پنج ساله امضا کرد که ۲ فصل دیگر با باشگاه علم و ادب قرارداد دارد. وی اظهار کرد: این […]

مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: از عرفان سیدی، بازیکن جدید تیم تراکتور، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم.

اسماعیل بابازاده روز چهارشنبه در یک گفتگوی خبری افزود: عرفان سیدی در حالی دیروز با باشگاه تراکتور قرارداد پنج ساله امضا کرد که ۲ فصل دیگر با باشگاه علم و ادب قرارداد دارد.

وی اظهار کرد: این بازیکن تیر ماه فصل ۹۹-۹۸ بعد از کنار گذاشته شدن از پایه های تیم تراکتور به باشگاه علم و ادب تبریز پیوست و توانست با فرصتی که در آسمانی پوشان تبریز به وی داده شد، خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

بابازاده با اعلام این موضوع که خود را طرفدار تیم تراکتور می داند،عنوان داشت: ما در تمام بازی ها طرفدار تیم شهرمان هستیم و با شناختی که از مسئولان باشگاه تراکتور داریم، مطمئن هستیم آنها در جریان قرارداد قبلی این بازیکن نبودند.

وی جدایی عرفان سیدی از تیم علم و ادب را مشابه جدایی رشید مظاهری از تراکتور دانست و اضافه کرد: همان طور که در جدایی مظاهری همه ما تراکتوری ها از این اقدام غیر حرفه ای این بازیکن ناراحت شدیم، اکنون هم این نوع رفتار از سوی باشگاه همشهری ما را آزرده خاطر کرده است.

 بابازاده اضافه کرد: با این روش سنگ روی سنگ بند نمی شود و فدراسیون فوتبال اگر تصمیم جدی در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان نگیرد، تیم های بازیکن ساز و در کل فوتبال ایران نابود می شود.

مالک باشگاه علم و ادب از عزم جدی این باشگاه در خصوص قضیه سیدی خبر داد و اظهار کرد: امروز شکایت رسمی خود را با مستندات کامل از عرفان سیدی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواهیم برد و تا آخرین لحظه پیگیر این رفتار غیر حرفه ای او خواهیم بود، زیرا نمی شود بازیکن هر موقع دوست داشت به یک باشگاه بیاید و هر موقع دلش خواست برود.

وی با اشاره به اولویت جوان گرایی در باشگاه علم و ادب تبریز و ضرورت احترام گذاشتن جوانان به این رویکرد افزود: همین جوان گرایی باعث شد تا سال قبل تیم ما به لیگ دسته دوم سقوط کند، چون اکثر بازیکنان ۲۰-۲۲ ساله ما با وجود تیم علم و ادب تبریز فرصت خودنمایی و بازی پیدا کردند که در نهایت ما سقوط کردیم و بازیکنانی مثل سیدی معروف و مطرح شدند.

وی از همتای خود در باشگاه تراکتور درخواست کرد، به شکل جدی به ماجرای قرارداد سیدی رسیدگی کرده و با جذب بازیکن تحت قرارداد تیم علم و ادب تبریز مسائل اخلاقی را زیر پا نگذارند.

عرفان سیدی دیروز سه شنبه با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه تراکتور با عقد قراردادی ۵ ساله به جمع شاگردان منصوریان پیوست.

  • منبع خبر : ایرنا