ایجاد «مرکز دفن مهندسی پسماند تبریز» گامی برای حفاظت از محیط زیست
ایجاد «مرکز دفن مهندسی پسماند تبریز» گامی برای حفاظت از محیط زیست

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی، پروژه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی پسماندهای شهری و بیمارستانی را گامی بزرگ در عرصه حفاظت از محیط زیست خواند و از تلاش‌های شهرداری تبریز، سازمان مدیریت پسماند و قرارگاه خاتم الانبیاء تقدیر کرد. احمد موقری در بازدید از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند در مرکز […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی، پروژه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی پسماندهای شهری و بیمارستانی را گامی بزرگ در عرصه حفاظت از محیط زیست خواند و از تلاش‌های شهرداری تبریز، سازمان مدیریت پسماند و قرارگاه خاتم الانبیاء تقدیر کرد.

احمد موقری در بازدید از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند در مرکز دفن مهندسی و بهداشتی پسماندهای تبریز با قدردانی از عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء در این پروژه، تحقق پروژه‌های دردست اجرا در مرکز دفن را گامی بزرگ در موضوع حفاظت از محیط زیست دانست.

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء هم در بحث تخصص و هم در مبحث تعهد به پیشرفت کشور در عرصه سازندگی همیشه پیشرو بوده و عملیاتی شدن پروژه‌های مرکز دفن مهندسی و بهداشتی شهرداری تبریز در آینده نزدیک مکمل خوبی برای تولید انرژی از پسماندهای شهری خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مثبت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در عرصه‌های زیست‌محیطی، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای انجام شده از پروژه‌های قبلی و فعلی سازمان مدیریت پسماند اقدامات درخور توجه آن در حوزه‌های مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیز در این بازدید، از حمایت‌های ارگان‌های مختلف اجرایی و قضایی استان به خصوص دادستانی و دادگستری دربه ثمر نشستن پروژه‌های زیست محیطی قدردانی کرد و افزود: با حمایت‌های دستگاه‌های مختلف دست‌اندرکار حامی محیط زیست و دستگاه‌های نظارتی پروژه‌های زیست محیطی مهم و تاثیرگذاری در کلانشهر تبریز اجرا خواهد شد.

علیرضا اصغری با ارائه گزارشی از روند تکمیل پروژه زباله سوز، توسعه تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری و مراحل عملیاتی سلول‌های دو، سه، چهار، پنج و سلول دفن پسماندهای بیمارستانی عادی شده ارائه کرده و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی قرارگاه خاتم الانبیاء در این پروژه ابراز تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: انجام کارهای بزرگی همچون مرکز دفن پسماند تبریز مستلزم همکاری ارگان‌های مختلف بوده و بدون حمایت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته، انجام چنین پروژه‌هایی کاری سخت و غیر ممکن است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا