ایجاد محل اسکان جدید برای شورای شهر تبریز
ایجاد محل اسکان جدید برای شورای شهر تبریز

نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تکمیل عملیات احداث ساختمان نیمه کاره شهرداری منطقه ۱، محل اسکان مناسبی برای اعضای شورای شهر نیز ایجاد می‌شود.

به گزارش نهال امید، محرم محمدزاده در بازدید از ساختمان نیمه کاره شهرداری منطقه ۱ که در سال‌های گذشته به علت برخی مشکلات نیمه کاره رها شده بود، اظهار کرد: ساختمان ۱۳ طبقه که اسکلت بندی آن تمام شده و تنها یک طبقه از آن برای اسکان شورای شهر کافی است، بلاتکلیف رها شده است.

وی یادآور شد: در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم مقرر شد مشکلات این ساختمان پیگیری شود تا با تکمیل و افتتاح آن هم برای شورای اسلامی شهر ساختمانی در خور شأن ایجاد شود و هم از پتانسیل‌ها و طبقات دیگر این ساختمان برای بهره گیری از ظرفیت جوانان فعال تبریز در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی استفاده شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اختصاص ساختمان برای اسکان شورای شهر تبریز و بلاتکلیفی ساختمان ۱۳ طبقه در گلپارک، گفت: امروز شورای شهر در عمارت ساعت حضور دارد که شناسنامه تبریز است و حضور شورا در این مکان می‌تواند منجر به آسیب‌هایی برای این ساختمان شود.

وی همچنین در بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: با وجود پتانسیل بالای کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز باید کیفیت آسفالت ریزی در معابر شهر بسیار بالاتر از وضعیت موجود بوده و بتواند انتظار شهروندان را در این زمینه برآورده سازد.

به گفته محمدزاده، باید به صورت جدی پیگیر استفاده اصولی از اموال و پروژه‌های شهرداری تبریز باشیم تا بیت المال پایمال نشود.

شهرداری تبریز