اولویت در هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است
اولویت در هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است

فرماندار چاراویماق با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان حدود ۴۵ میلیارد تومان است گفت: اولویت در هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است.

رسول یعقوبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی اعتبارات این شهرستان  اظهار داشت: بخشی از اعتبارت از سوی بنیاد علوی به شهرستان تخصیص یافته از این رو همکاری و تعامل سازنده با این بنیاد جهت جذب بیشتر اعتبارات مورد تاکید است.
وی گفت: همچنین ۲۰ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ۳درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از محل ۲۷درصدارزش افزوده به این شهرستان اختصاص یافته است.
یعقوبی به پروژه شهرک صنعتی ورقه اشاره کرد و گفت: باهماهنگی‌های به عمل آمده و اقدامات انجام یافته از سوی فرمانداری و استانداری و مدیرکل شهرک‌های صنعتی، عملیات اجرایی شهرک صنعتی ورقه بزودی آغاز خواهد شد.
وی گفت: شهرک صنعتی ورقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کیلومتر ۱۲۰ آزادراه تبریز – تهران واقع شده که قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و نزدیکی به خط آهن شمالغرب و همچنین نزدیکی به کریدور شمال – شمالغرب کشور از مزیت‌های سرمایه گذاری در این شهرک است.
شهرستان چاراویماق با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

  • منبع خبر : ایرنا