اهدای ۹هکتار زمین رایگان برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر
اهدای ۹هکتار زمین رایگان برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر

شهردار منطقه ۹ تبریز از اهدای ۹هکتار زمین رایگان از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر خبر داد. بهرام نسیانی در حاشیه بازدید  استاندار و جمعی از مدیران شهری از روند احداث و تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، اظهار کرد: اقدامات خیرخواهانه و مجدانه خاندان مردانی آذر که سالیان سال منشأ خیر […]

شهردار منطقه ۹ تبریز از اهدای ۹هکتار زمین رایگان از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر خبر داد.

بهرام نسیانی در حاشیه بازدید  استاندار و جمعی از مدیران شهری از روند احداث و تجهیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، اظهار کرد: اقدامات خیرخواهانه و مجدانه خاندان مردانی آذر که سالیان سال منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده‌اند، به معنای واقعی کلمه ستودنی است.

وی افزود: در امر ساخت این بیمارستان، با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، حدود ۹ هکتار زمین به‌صورت رایگان در اختیار این خیران بزرگوار قرار گرفته که در حال حاضر با تلاش و کوشش شبانه روزی و دلسوزانه این خیر، احداث این بیمارستان با ۵۵ هزار متر مربع زیربنا، مراحل پایانی را سپری کرده و در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ شهرداری منطقه۹ با بنیاد خیریه مردانی آذر، خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز پروژه ساخت این بیمارستان، در کنار این خیرین دلسوز بوده‌ایم و به مدد الهی تا مرحله بهره برداری کامل از این پروژه نیز در کنار این عزیزان خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نسیانی در پایان یادآور شد: اقدامات مربوط به آسفالت پیرامون و گذرهای داخلی این بیمارستان، محوطه سازی، نگهداری و توسعه فضای سبز و همچنین تأمین تأسیسات تا حد وسع و امکان، جزو برنامه ریزی‌های شهرداری منطقه ۹ در راستای تکمیل این بیمارستان خواهد بود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا