انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی و رییس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برتر پژوهش و فناوری کشور
انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی و رییس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برتر پژوهش و فناوری کشور

استاد دانشگاه تبریز در آئین بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور به عنوان پژوهشگر برتر و دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی به عنوان حامیان برتر پژوهش و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند. آئین بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون […]

استاد دانشگاه تبریز در آئین بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور به عنوان پژوهشگر برتر و دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی به عنوان حامیان برتر پژوهش و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

آئین بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون اول رئیس جمهوری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهموری و معاونان وزارتخانه‌های بهداشت و صمت و همچنین خانواده شهید فخری‌زاده در سالن شهدای جهاد علمی به صورت حضوری و پخش به صورت وبیناری برای تمام دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور برگزار شد.

در این جشنواره ۱۷ پژوهشگر برتر کشوردر سال ۹۹ معرفی شدند که دکتر بختیار فیضی زاده، استاد سیستم اطلاعات جغرافیائی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگربرتر کشوری در گروه علوم انسانی برگزیده و مورد تجلیل قرارگرفت.

 همچنین از میان حامیان پژوهش و فناوری هم که با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان‌ها همکاری مناسبی داشته‌اند، شش حامی انتخاب شدند که استانداری آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه تبریز جزو حامیان برتر کشوری اعلام و مورد تجلیل قرار گرفتند.

نقش‌آفرینی مناسب در حوزه انتشارات علمی و انعکاس آن در نمایه‌های داخلی و بین‌المللی، حل مشکلات جامعه، انجام پژوهش‌های تقاضامحور و میزان فروش محصولات از مهمترین شاخص‌های انتخاب پژوهشگر برتر کشور در این جشنواره بود.

بختیار فیضی‌زاده، مولف ۱۶۴ مقاله داخلی و بین المللی و ۲۳ طرح پژوهشی کاربردی و دارای سه دستاورد شاخص پژوهشی با عناوین ارائه‌ی الگوها و برنامه‌های کاربردی برای GISهای سازمانی شرکت‌ها، توسعه و اجرای زیر ساخت اطلاعات داده‌های مکان محور و همچنین توسعه و ارائه مدل‌های نوین سیستم‌های تصمیم گیری در محیط GIS با احراز شرایط لازم بعنوان پژوهشگر برتر کشور در گروه علوم انسانی برگزیده شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی و رییس دانشگاه تبریز به دلیل همکاری و تعامل بهتر با مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور و استان و حمایت از طرح‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش محور، به همراه استانداران استان‌های فارس و همدان و روسای دانشگاه‌های شیراز و ابوعلی سینای همدان به عنوان حامی برتر پژوهش و فناوری کشور انتخاب شدند.

  • منبع خبر : ایسنا