امام جمعه تبریز پرتاب موفق ماهواره نور را تبریک گفت
امام جمعه تبریز پرتاب موفق ماهواره نور را تبریک گفت

امام جمعه تبریز با صدور پیامی پرتاب موفق ماهواره نور را به فرمانده سپاه و سروقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش نهال امید، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم روز پنج شنبه در این پیام تاکید کرد: به‌راستی که دستیابی به فضا یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است و پرتاب موفقیت‌آمیز اولین ماهواره نظامی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه ایران عزیز را در فضا هم بر همگان روشن کرد.

در پیام امام جمعه تبریز آمده است:

بسمه تعالی

سردار سرلشکر حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به‌راستی که دستیابی به فضا یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است و پرتاب موفقیت‌آمیز اولین ماهواره نظامی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه ایران عزیز را در فضا هم بر همگان روشن کرد.

سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه تقارن یافت با موفقیت سربازانی که حفاظت و حراست از زمین و آسمان ایران بزرگ را با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به منصه ظهور رساندند.

اهالی خطه آذربایجان که پیشگام صحنه بزرگ انقلاب بوده و هستند با تقدیر از حماسه‌آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت بدون منت به مردم؛ این دستاورد بزرگ ملی و تحول نوین در عرصه فضایی کشور را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی، عموم فرماندهان و همه سبزپوشان سرو قامت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و یاد و خاطره سرداران شهید این شجره طیبه خصوصاً، شهیدان باکری و شفیع‌زاده را گرامی می‌دارند.

امام جمعه تبریز با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی همه سربازان ولایت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.