امام جمعه تبریز: دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران واهمه دارند
امام جمعه تبریز: دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران واهمه دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقتدار نیروهای مسلح، عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی است. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر (عج) ناجا درتبریز گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقتدار نیروهای مسلح، عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر (عج) ناجا درتبریز گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می ترسند، به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است .

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل های آنها هستند، افزود: یکی از این ها ، سردار سپهبد شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت علیه السلام از خصائص بارز این شهید بزرگوار بود. 

امام جمعه تبریز با قدردانی از افرادی که با وجود شغل‌های متعدد لباس عزت و شرف نظامی را انتخاب می کنند ، به آنان توصه کرد در دوران آموزشی سعی کنند اعتقادات دینی خود را ارتقا دهند و از برگزارکنندگان این دوره ها هم خواست برنامه های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار گیرند .

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به حاضران در این دوره درجه داری خاطرنشان کرد: برادران عزیز سعی کنید در طول دوران خدمت مخصوصاً در دوران آموزش ایمان خود را قوی و برای انجام فرایض دینی تلاش کنید چرا که هر قدر ایمان شما تقویت شود موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.

امام جمعه تبریز افزود: به آموزش هایی که در دوره ها به شما ارائه می شود باید دقت بیشتری کنید چرا که می خواهید ۳۰ سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید همچنین باید نظم و انضباط که از اصول کاری شماست را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید و آمادگی جسمانی خود را تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارهاست.

  • منبع خبر : ایرنا