امام جمعه تبریز: امدادهای الهی ملت را از بلاها عبور می‌دهد
امام جمعه تبریز: امدادهای الهی ملت را از بلاها عبور می‌دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امدادها و الطاف الهی ملت باایمان و معتقد کشور را از سد بلاها و آسیب‌ها عبور می‌دهد.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم جمعه شب در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان، اظهار داشت: ویروس کرونا را می توان با اعتماد به درمان های طبی و علمی و انیز عتقاد به رحمت الهی شکست داد.

وی افزود: با وجود اینکه ورود مهمان ناخوانده ای به نام کروناویروس موجی از نگرانی ها را در جامعه به همراه داشته است اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی کشور و استان این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد.

آل هاشم با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا، داشتن امید و انگیزه است، گفت: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران امید را به جامعه تزریق کنند.

وی ادامه داد: در این روزها که جامعه درگیر بلای ویروس کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشد، چرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی از سد بلا ها و آسیب به راحتی عبور کرد.

آل هاشم با تاکید بر فعالیت های اثرگذار بسیج جامعه پزشکی در جامعه، افزود: این مجموعه خدوم یکی از گروه های جهادی موثر در حوزه بهداشت و درمان است که فعالیت های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است و ما قدردان این خدمات هستیم.

وی با اشاره به مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین آحاد مردم، از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی به خصوص مصلی های استان توجه داشته باشند.