افزایش میزان تخلفات برخی واحدهای صنفی از زمان افزایش قیمت بنزین
افزایش میزان تخلفات برخی واحدهای صنفی از زمان افزایش قیمت بنزین

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: میزان تخلفات برخی واحدهای صنفی از زمان افزایش قیمت بنزین افزایش یافته است که باید نظارت‌ها استمرار داشته و با متخلفین متناسب با قانون برخورد شود.

علی جهانگیری در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولان امر، نظارت خوبی بر ممانعت از افزایش خودسرانه قیمت کالاهای اساسی مردم در بازار دارند، اظهار کرد: نظارت بر روند تثبیت قیمت‌ها باید کارآمدتر و جدی‌تر شود. 

وی با قدردانی از سازمان صمت به دلیل افزایش بازدیدهای نظارتی از واحدهای مختلف صنفی و بنکداری در استان گفت: نظارت بر قیمت کالاهای اساسی مردم نیز باید کارآمدتر و جدی تر شده و نتیجه این بازرسی‌ها از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که به دنبال ایجاد آرامش و ثبات در بازار هستیم و تمامی تلاش خود را برای ثبات و کاهش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار انجام می‌دهیم.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، معاون اقتصادی استاندار با اشاره به ممنوعیت افزایش قیمت کالاها و اقلام مورد نیاز مردم بیان کرد: قیمت بسیاری از کالاهای اساسی مردم پس از افزایش قیمت بنزین، نه تنها افزایش نیافته، بلکه تثبیت شده است و تنها در چندین مورد خاص، شاهد افزایش‌های جزیی هستیم.

جهانگیری در ادامه از آمادگی تمامی دستگاه‌های متولی برای توزیع کامل میوه شب عید در تبریز و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.

  • منبع خبر : ایسنا