افراد متعهد و متخصص در انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت شرکت کنند
افراد متعهد و متخصص در انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت شرکت کنند

مدیر منطقه‌ای تالار بورس آذربایجان شرقی گفت: افراد متعهد و متخصص در انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت شرکت کنند. علی نوپرور در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت […]

مدیر منطقه‌ای تالار بورس آذربایجان شرقی گفت: افراد متعهد و متخصص در انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت شرکت کنند.

علی نوپرور در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا بیست و هشتم فروردین ماه برای ثبت‌نام و اعلام حضور در انتخابات فرصت دارند.

وی افزود: افرادی که حداقل مدرک لیسانس و تجربه و سابقه کافی حضور در هیئت مدیره سایر شرکت‌ها را داشته باشند، صلاحیت لازم جهت ثبت‌نام را نیز خواهند داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان باید در سامانه “ستان” به نشانی setan.seo.ir ثبت‌نام کنند تا شرایط آن‌ها توسط سازمان بورس مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت، افراد حائز شرایط در انتخابات هیئت مدیره وارد شوند.

نوپرور در خصوص اهمیت این انتخابات، اظهار کرد: انتخابات عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور است که تاکنون سابقه چنین رویدادی را در سطح ملی نداشتیم.

وی متذکر شد: با توجه به تعداد سهام داران و ارزشی که شرکت‌های استانی سهام عدالت دارند، می‌توان گفت یکی از بزرگترین شرکت‌های هلدینگ سرمایه گذاری کشور محسوب می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: افراد واجد شرایط و متخصص، بایستی به عنوان یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی و دینی، خود را در معرض این انتخابات قرار دهند تا بتوانند در تصمیم گیری‌ شرکت‌های سرمایه گذاری استانی تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا