افراد فاقد ماسک خدمات دریافت نمی‌کنند
افراد فاقد ماسک خدمات دریافت نمی‌کنند

فرماندار هشترود گفت: ادارات و بانک‌های مستقر شهرستان به افرادی که ماسک نزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند خدمات ارایه نخواهند داد.

به گزارش نهال امید، امین امینیان در جلسه ستاد کرونای این شهرستان افزود: با افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسایل بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم منجر به شیوع کرونا در شهرستان شوند و سلامت جامعه را تهدید کنند برخورد قضایی می شود.

وی با اشاره با افزایش آمار کرونا در شهرستان و تبدیل وضعیت این شهرستان از زرد به قرمز گفت: سطوح سه و چهار فعالیت ها از جمله مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های آزاد و دولتی، استخر، پارک، تالار پذیرایی، آرایشگاه های زنانه،  بازار هفتگی، مساجد و مصلا و باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی، کافه ها و قهوه خانه ها به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و خدمات حمل و نقل عمومی در این مدت کاهش می یابد.

رییس دادگستری هشترود نیز از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات در زمینه دستورالعمل های بهداشتی و برگزار کنندگان مراسم عروسی و ترحیم خبر داد.
رحیم استادی همچنین به انتشار دهندگان اخبار کذب و شایعه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: دادگستری برای افرادی که با ارائه اطلاعات و آمار غلط در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند با تشکیل پرونده قضایی، برخورد می‌کند.
وی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی هشترود خواستار انعکاس این زحمات در رسانه ها شد.

وی همچنین از کمک ۲ میلیارد تومانی مردم هشترود در ایام کرونا در قالب کمک مومنانه تقدیر کرد و افزود: حرکت جهادی مردم هشترود در مقابله با کرونا ستودنی است.
 شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع است.

  • منبع خبر : ایرنا