افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی آذربایجان شرقی به مناسبت عیدسعید فطر
افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی آذربایجان شرقی به مناسبت عیدسعید فطر

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی و تجهیز ۱۰ تیم ورزش روستایی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد. ابراهیم فیروزی در این خصوص اظهار کرد: این خانه‌های ورزش روستایی با پیگیری رئیس گروه ورزش روستایی اداره کل و همکاری بخشداران و دهیاران […]

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی و تجهیز ۱۰ تیم ورزش روستایی استان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

ابراهیم فیروزی در این خصوص اظهار کرد: این خانه‌های ورزش روستایی با پیگیری رئیس گروه ورزش روستایی اداره کل و همکاری بخشداران و دهیاران روستاها در مناطق مختلف روستایی شهرستان‌های آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: تاکنون ۱۷۹ خانه ورزش روستایی در استان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در طرح راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی تلاش می‌کنیم تا از ساختمان‌هایی استفاده کنیم که در حوزه ورزش کاربرد دارد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، فیروزی تاکید کرد: پس از راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی این اماکن به شورای اسلامی روستا و دهیاری‌ هر روستا تحویل داده می‌شوند و مسئولیت اداره این اماکن ورزشی به آن‌ها واگذار می‌شود تا خدمات ورزشی لازم را برای جوانان و نوجوانان روستا مهیا کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا