اعلام آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای همکاری با بسیج اساتید
اعلام آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای همکاری با بسیج اساتید

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان دیدار و برای همکاری با این مجموعه، اعلام آمادگی کرد. دکتر جعفر محسنی در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب دکتر رضا محمدی به  مسئولیت رئیس سازمان بسیج اساتید استان، آمادگی خود و مجموعه نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی را […]

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان دیدار و برای همکاری با این مجموعه، اعلام آمادگی کرد.

دکتر جعفر محسنی در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب دکتر رضا محمدی به  مسئولیت رئیس سازمان بسیج اساتید استان، آمادگی خود و مجموعه نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی را برای همکاری همه جانبه با بسیج اساتید استان اعلام کرد.

وی ضمن تأکید بر فعالیت بسیج اساتید در تولید محتوا در فضای مجازی، از آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری در این زمینه و بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری های ایسنا و ایکنا تأکید کرد.

 دکتر نجف قراچورلو، معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی برای همکاری با معاونت علمی و پژوهشی بسیج اساتید، پیشنهاد استفاده از ظرفیت دانشگاه های کل استان و برگزاری وبینارها و دوره های مجازی را ارائه داد.

دکتر رضا محمدی؛ رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری های صمیمانه و تنگاتنگ جهاد دانشگاهی در سال های گذشته، بر آمادگی سازمان بسیج اساتید استان برای ادامه همکاری ها و توسعه فعالیت های مشترک با جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا