اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی طی هفته آینده
اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی طی هفته آینده

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص فعالیت مدارس استان در هفته‌ی آینده اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش نهال امید طبق این اطلاعیه، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی برای هفته آینده به این شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه‌ی رنگ بندیهای کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در شهرهایی با وضعیت قرمز، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری و با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری خواهند کرد.

همچنین در شهرهایی با وضعیت نارنجی، زرد و آبی نیز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره دوم متوسطه شهری و کلیه‌ی مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است؛ سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به مناطق (مدارس و کلاسهای روستایی با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاس‌های کارگاهی هنرستانها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز و …) که قبلا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.

  • منبع خبر : ایسنا