استفاده از روش‌های جدید آسفالت در مسیرهای بی‌آرتی تبریز نتایج موثری داشت
استفاده از روش‌های جدید آسفالت در مسیرهای بی‌آرتی تبریز نتایج موثری داشت

قائم مقام شهردار تبریز از روش های جدید به کار گرفته شده در حوزه آسفالت مسیرهای بی آر تی در سال گذشته ابراز رضایت کرد.

به گزارش نهال امید، رسول موسایی در بازدید از آسفالت ریزی مسیر بی آر تی حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد، اظهار کرد: در سنوات گذشته در حوزه آسفالت مسیرهای بی آرتی مشکلاتی را به جهت حجم تردد اتوبوس‌ها شاهد بودیم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه روشی که سال گذشته برای آسفالت ریزی برخی مسیرهای بی آر تی در نظر گرفتیم و از تجارب شهرها و کشورهای دیگر بهره بردیم، نتایج مطلوبی را به بار آورده و شاهد آن هستیم که به رغم بارش سنگین برف و نمک پاشی در یک روز به اندازه دوسال در زمستان ۹۸، مشکل چندانی برای آسفالت این مسیرها به وجود نیامد.

وی با بیان این‌که با آسفالت ریزی اساسی خیابان طالقانی و مسیر بی آرتی حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جهاد، نهضت آسفالت در سال ۹۹ آغاز شد، گفت: در روزهای آینده با شدت و بر اساس اولویت بندی انجام شده، نهضت آسفالت تداوم می‌یابد و در جلسه‌ای که با معاون فنی شهردار و مدیرعامل سازمان عمران داشتیم، تمام تمهیدات برای تحقق هرچه بهتر نهضت آسفالت اندیشیده شد.

موسایی یادآور شد: آسفالت از جمله دغدغه‌ها و اولویت‌های مسئولان شهری به ویژه شهردار محترم تبریز است و امسال اعتبار ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته شده تا شاهد رشدی کمی و کیفی باشیم.

شهرداری تبریز