از عملکرد کادر درمان رضایت کامل داریم
از عملکرد کادر درمان رضایت کامل داریم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: از کادر درمان رضایت کامل داریم و شاهد تلاش‌های شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش نهال امید، محمدرضا پور محمدی  در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، گفت: از زحمات کادر درمان و بیمه تشکر میکنم که تا این لحظه در این آزمون سخت کرونا سربلند شده‌ایم و دوست و دشمن اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی به‌خوبی این بحران را مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات و دشواری‌هایی هم وجود دارد، علت در جای دیگر است، ادامه داد: دولت تدبیر و امید در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت؟ بیمارستان‌های خودگردان حتی مرده مردم را نیز تحویل نمی‌دادند و می‌گفتند اول باید تسویه حساب شود، اما الان در چه وضعیتی هستیم؟ بیمه همگانی و سلامت وجود دارد و این تعداد بیمارستان و تخت بیمارستانی و خدمات در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده و ظرفیت کافی وجود دارد.

وی اضافه کرد: مشکل تورم و گرانی درد همه ما است و باید به‌طور جد تدبیر کنیم ، نباید فرافکنی کنیم؛ ترفند دشمنان را نیز نباید فراموش کنیم.

پورمحمدی بیان کرد: بعد از برجام عده‌ای زهر ترک شدند؛ یک عده که افراطی‌های آمریکا(ترامپ)، عده بعدی رژیم صهیونیستی اسرائیل و در نهایت مرتجعین منطقه بودند که اجازه ندادند برجام تداوم داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: در حال حاضر امکانات طبابت و ‌درمان در کشور به وفور وجود دارد و همه می‌توانند با بیمه سلامت و درمان خدمات رایگان دریافت کنند.

محرم زاده نماینده مردم اهر در مجلس شورای نیز در این مراسم گفت: مدیریت هزینه، کار مهمی است چون با کمبود درآمد مواجه هستیم و ویروس کرونا از بابت درآمد، کشور را به چالش کشانده است و تمام توان نمایندگان مجلس این است که بتوانند برای مردم شریف کار کنند چون درامد ها پایین و هزینه ها بالا است.


وی ادامه داد: ما میدانیم که دولت و استانداری ها تلاش و نظارت می کنند اما افزایش روزانه قیمت کالاها اصلا مورد رضایت مردم نیست و انتظار است از طریق سازمان صمت و سازمان های مرتبط نظارت بیشتر انجام گیرد.

گفتنی است، صبح چهارشنبه ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و در هفت طبقه و با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

  • منبع خبر : ایسنا