ارسال مجدد اساسنامه دوچرخه‌سواری برای تایید تغییرات نهایی
ارسال مجدد اساسنامه دوچرخه‌سواری برای تایید تغییرات نهایی

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد که اتحادیه جهانی اساسنامه فدراسیون را برای لحاظ کردن تغییراتی برای فدراسیون ارسال کرده است.

 رسول هاشم کندی در گفت وگو با نهال امید درباره ی وضعیت تایید اساسنامه فدراسیون پس از جلسه ای که مسئولان ورزش ایران در سوییس با مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری داشتند، بیان کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بعد از جلسه ای که با وزیر و رییس کمیته ملی المپیک ایران داشت، روند تایید اساسنامه را تسریع بخشید. از این رو مجددا اساسنامه را برای ما فرستادند و برخی نکات را تغییر داده‌اند و خواستار این شدند که نکات مورد نظرمان را برایشان بفرستیم. ما هم سریعا این تغییرات را انجام دادیم و اساسنامه را بعد از تغییرات به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می برم، تا تاییدیه آنها را بگیرم و سپس برای اتحادیه جهانی ارسال کنیم.

 او ادامه داد: پس از گرفتن تاییدیه اتحادیه جهانی، مجمع فوق العاده برگزار می کنیم و تاییدیه مجمع را هم می گیریم و سپس وارد پروسه برگزاری انتخابات می شویم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که اتحادیه جهانی در بحث مبارزه با دوپینگ خواستار تضمین جدیدی شده است؟ گفت: حضور وزیر و آقای صالحی امیری در سوییس و جلسه با مسئولان اتحادیه جهانی، تا حدودی معضل اساسنامه را حل کرد. از این رو از  طرف جامعه دوچرخه سواری از آنها تشکر می کنم. ما همه اقدامات لازم را انجام داده ایم و اتحادیه جهانی می خواست راستی آزمایی کند و وزیر و رییس کمیته ملی المپیک تضمین دادند که ما از مسیری که در پیش گرفته‌ایم، خارج نمی شویم.